دل تنگم ولي....
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 24456
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1

Master Tools -->
دنياي عاشقا....




Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

تا غروب این زمین تا طلوع واپسین در کتاب خاطراتم ماندگاری نازنین .

بشکست دلم کسی صدایش نشنید ، آری ، دل من بی صدا می شکند !

دلم تنگ است برای لحظه های بارانی ،
نمیخواهم فرا رسد روزهای آفتابی ، من عاشقم ،
عاشق این آسمان ابری ،
نمیخواهم پایان یابد این لحظه رویایی

لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود.

من اسم این لحظه ها را “همیشه” گذاشته ام

اشکهایم که سرازیر میشوند……
دیری نمی پایدکه قندیل می بندد…
عجیب سرد است هوای نبودنت

اما...

عاشقانه بنگر...

 

به یاد داشته باش هروقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن کسی

 

 هست که عاشقانه تو

 

 را مینگرد و منتظر توست اشکهای تو را پاک میکند.

 

دستهایت را صمیمانه میفشارد تو را دوست دارد فقط به خاطر

 

 خودت به یاد داشته باش هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه

 

کن و اگر باور داشته باشی میبینی حتی ستاره ها هم با تو

 

 حرف میزنند

 

باور کن که با او هرگز تنها نیستی هرگز

 

کافیست فقط عاشقانه به آسمان نگاه کنی...

روزهای بدی در زندگی آدم می رسد

 که هیچ کسی حتی نمی پرسد:

 " خوبی ؟ "

 برای چنین روزهای بدی

 نیاز به یگانه مهربانِ دلسوزی داری

به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشی

 و نامش چه زیباست ...

 خدا ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : مهيار